Schvalování objednávek ze správcovského účtu
1. Vyberte pobočku jejíž objednávku schvalujete
1. Pokud máte nastaven tzv. správcovský účet, můžte schvalovat objednávky spravovaných poboček jednoduše po přihlášení na tento účet.
V horním menu kliknete na odkaz "další účty" (obr.1).
2. Zobrazí se vám tabulka se spravovanými pobočkami, kde na konci v posledním sloupci jsou uvedeny objednávky ke schálení.
3. Kliknutím na odkaz "zobrazit" ve sloupci ke schválení přejdete do přeheldu objednávek ke schválení.
obr.1 - Přehled spravovaných poboček
2. Vyberte objednávku ke schválení
1. Nýní jste v eshopu přihlášeni jako daná pobočka. Můžete provést schválení objednávek, nebo vytvořit a odeslat objednávku pro tuto danou pobočku (obr.2).
2. V přehledu objednávek klikněte na odkaz "schválit objednávku". Daná objednávka bude vložena do košíku.
3. V přehledu objednávek můžete upravit jednak časové období, ze kterého objednávky zobrazujete, jednak i druh zobrazených objednávek, tj. odeslané, ke schválení, uložené, atd. ...
obr.2 - Přehled objednávek ke schválení
3. Upravte zboží objednávky
1. Při vložení schvalované objednávky do košíku jste informování o čísle a datu, kdy byla schvalovaná objednávka vytvořena (obr.3).
2. Nyní můžete upravit objednávku běžným způsobem, tj. změnit počty kusů zboží, popř. položky přidat nebo odebrat.
3. Po dokončení úpravy položek objednávky přecházíte na poslední krok v odesílání objednávky.
obr.3 - Upravení objednávky
4. Odešlete objednávku
1. Ze správcovského účtu máte možnost zvolit pobočku, na kterou bude daná objednávka odeslána. (Nejde pouze o změnu dodací adresy, ale celá objednávka bude evidována, jako by byla vytvořena touto pobočkou) (obr.4).
2. Při odeslání je aktuálně odesílaná objednávka označená jako "odeslaná", schvalovaná objednávka je označena jako "schválená" a zůstává pro kontrolu v systému.
obr.4 - Odeslání objednávky