Ve SMERU pracuji na pozici regionálního manažera již řadu let.
Starám se převážně o okresy Hodonín a Kroměříž. Nejdůležitější jsou pro mě zákazníci a jejich plná spokojenost s objednávkou i s rychlostí dodání. I proto se neustále vzdělávám a hledám nová řešení.
Se vším mi pomáhá moje asistentka Barbora Tomečková, která má na starost komunikaci se zákazníky hlavně po telefonu a e-mailu.
Jednou se na mě obrátil můj zákazník v pozdních odpoledních hodinách, že zapomněl koupit potažené spisové desky. Brzy ráno v nich měl slavnostně rozdávat pamětní listy. Neváhal jsem a okamžitě jsem vybral nejvhodnější typ pro tuto příležitost, nechal zákazníka schválit počet kusů a vyřídil objednávku. Hned ráno jsem desky přivezl spokojenému zákazníkovi, aby předávání proběhlo bez problémů.