Do firmy Smero jsem nastoupila v roce 2013 jako obchodní zástupce. V současné době pracuji jako regionální manažer v Moravskoslezském kraji, kde vedu minitým obchodních zástupců.
Nejdůležitější jsou pro mě zákazníci a jejich plná spokojenost s objednávkou a rychlostí dodání. I proto se neustále vzdělávám a hledám nová řešení. Se vším nám pomáhají obchodní asistentky, které komunikují se zákazníky hlavně po telefonu a e-mailu a jsou pravou rukou celého minitýmu.
Jedna zákaznice měla problém s papírem do kopírky. Buď se zasekával, nebo kopírka brala papír po více listech. Vysvětlila jsem zákaznici, že xerografický papír se dělí do více kategorií a je třeba vybrat tu správnou. Vybrala jsem tedy vhodný papír a tím zákaznice i její zaměstnavatel ušetřil spoustu času i nákladů na servis kopírky. Zákaznice dostala od šéfa pochvalu a já jsem získala zákazníka, který se na mě od té doby s důvěrou obrací.