Do SMERA jsem nastoupil po ukončení střední školy v roce 2011. Ze začátku jsem vychystával a zavážel objednávky zákazníkům. Pak jsem prošel přes zákaznické a nákupní oddělení a nakonec jsem se v roce 2018 stal obchodním zástupcem.
S kolegy Jiřím Bilíčkem, Václavem Jaškem a Radkem Brzobohatým se v týmu navzájem podporujeme a děláme vše proto, abyste vy zákazníci byli maximálně spokojeni.
Naše nepostradatelné asistentky Martina Slováčková a Vítězslava Čechová o vás pečují hlavně telefonicky a prostřednictvím e-mailu.
Příběh z praxe: Jeden zákazník si zakoupil plastový úklidový vozík v řádu pár tisíc korun. Po měsíci používání mu upadlo kolečko. Výrobce bohužel neuznal reklamaci, neboť se jednalo o mechanickou závadu způsobenou zákazníkem. Nezbývalo nic jiného než zapojit zlaté české ručičky. Vozík jsem nechal opravit v domácí dílně za použití tzv. chemické kotvy a jednoho šroubku. Teď vozík opět brázdí chodby školní jídelny a plní svůj účel.